Dieta DASH
o niskim IG

przygotowywana metodą sous vide

Makra:

      15%    białka

      30%    tłuszcze

      55%    węglowodany

 

Wartości mogą nieznacznie (bez wpływu na dietę) różnić się w ujęciu dziennym, tygodniowym – zależą od dostępności świeżych składników. Finalny rozkład makr podawany jest każdorazowo na dołączonym do każdej paczki menu.

Czym jest dieta DASH?

Dieta DASH została opracowana przez amerykańskich specjalistów z Narodowego Instytutu Serca, Płuc i Układu Krwiotwórczego. Jest to dieta, która nie wymaga wyrzeczeń i opiera się na szerokiej bazie produktów, dzięki czemu posiłki są różnorodne, smaczne i wartościowe. Polega na spożywaniu produktów bogatych w ważne składniki odżywcze i mineralne.

 

Główną zasadą diety DASH jest obniżenie spożycia sodu (wykluczenie wysoko przetworzonej żywności, wędlin, unikanie produktów wędzonych). Stosując DASH, należy liczyć się z rezygnacją z białego pieczywa, zwiększeniem ilości spożycia warzyw i owoców oraz chudego nabiału.

 

Dieta DASH sprzyja obniżaniu ciśnienia i cholesterolu (bez wykorzystywania leków) i dostarcza dużej ilości witamin oraz składników mineralnych. Dzięki niskiemu indeksowi glikemicznemu i niskiej wartości kalorycznej używanych produktów jest ich więcej w pudełkach, a Ty masz większe uczucie sytości.

 

Jest nazywana jedną z najzdrowszych diet. Nie jest ograniczana przez bariery czasowe.

 

Tak jak w każdej naszej diecie – przy przygotowywaniu posiłków posługujemy się metodą sous-vide.

Komu polecamy dietę DASH?

Dieta DASH jest dla osób:
– z nadciśnieniem
– z wysokim poziomem cholesterolu
– z cukrzycą
– otyłych
– które chcą zmienić dotychczasowy tryb życia i zdrowo i smacznie odżywiać

Przeciwwskazania do stosowania diety DASH

Brak przeciwwskazań. Dietę DASH mogą stosować wszyscy.

Jakich efektów można się spodziewać podczas
stosowania diety DASH?

– obniżenia ciśnienia tętniczego krwi
– obniżenia poziomu cholesterolu
– utraty zbędnych kilogramów
– poprawy samopoczucia, uczucia lekkości

Jakie produkty znajdziesz w diecie DASH?

– świeże warzywa i owoce
– produkty zbożowe z pełnego ziarna
– orzechy, nasiona roślin strączkowych
– chudy nabiał
– chude mięsa (drób, indyk) i wędliny
– słodkie przekąski z niskim indeksem glikemicznym

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Wypróbuj diety SuViBox i ciesz się urozmaiconą dietą dostarczaną codziennie do Twoich drzwi.

Jakich produktów nie znajdziesz w diecie DASH?

– żywności wysoko przetworzonej

– produktów z dużą zawartością sodu
– tłustych produktów mlecznych
– tłustych mięs i wędlin
– podrobów

Czy istnieją skutki uboczne diety DASH?

Catering Dietetyczny SuViBox gwarantuje, że nie istnieją skutki uboczne stosowania diety DASH.

PRZECHOWYWANIE w temperaturze 2-4 °C. Spożyć do 48h.

Przykładowe menu

Śniadanie

Jajka na szpinaku podane z kolorowymi pomidorkami koktajlowymi i pieczywem pełnoziarnistym

II śniadanie

Kruche ciasto gryczane ze śliwkami i pianką.

Obiad

Gulasz jagnięcy z kotletem ziemniaczanym podany z surówką z kiszonych ogórków

Obiad

Smoothie jabłkowo-buraczkowe

Obiad

Bukiet sałat z papryką kolorową,czerwona cebulą,wędzoną rybą i sosem jogurtowo-musztardowym

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Wypróbuj diety SuViBox i ciesz się urozmaiconą dietą dostarczaną codziennie do Twoich drzwi.