Blog

Dieta na płaski brzuch? Istnieje?

Dieta na płaski brzuch? CZY ONA ISTNIEJE?

Aby uzyskać efekt wymarzonego, płaskiego brzucha musimy wprowadzić do naszych jadłospisów zdrowe nawyki żywieniowe. Dieta zazwyczaj kojarzy nam się z wieloma wyrzeczeniami. Jednak jest parę sposobów, które pozwolą nam pozostać przy ulubionych rarytasach, jednocześnie pomagając uzyskać nam ładny brzuch.

– Unikajmy wzdymających potraw, składników tj. fasola, kapusta, bób, groch, cebula.
– Jeżeli nie jesteśmy w stanie wyzbyć się ich z jadłospisu, konieczne jest wspomaganie organizmu składnikami, które zniwelują wzdęcia, zaparcia, ograniczą produkcję gazów w organizmie. Z tymi problemami dobrze radzą sobie jogurty z żywymi kulturami bakterii.
Ważne jest, aby taki jogurt w składzie miał takie bakterie jak:
Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei oraz paracasei, Bifidobacterium spp, oraz datę przydatności nie większą niż 4 tygodnie od daty produkcji.

Zioła, które wspomagają trawienie:

Pamiętajmy też o różnych ziołach, które wspomagają trawienie, tj. majeranek, gorczyca, pieprz.
– Nie wszystkie przyprawy są zdrowe i nie każdych możemy używać w nieograniczonej ilości. Unikajmy dużych ilości soli w potrawach. Sól zatrzymuje wodę w organizmie, co powoduje wzrost wagi, a na brzuchu uzyskujemy efekt odwrotny do oczekiwanego, nawet pomimo rygorystycznej diety.
– Żucie gumy nie tylko wpływa niekorzystnie na nasze zęby ale także na wygląd naszego brzucha. Połykamy wtedy duże ilości powietrza, które rozdymają brzuch. To samo dzieje się w przypadku picia gazowanej wody. Lepiej zamieńmy ją na mineralną.
To tyle jeżeli chodzi o posiłki i składniki.

A co ze sposobem spożywania oraz przyrządzaniem tych posiłków?…:

– Gotowanie Sous Vide, oraz grillowanie to dwa najlepsze sposoby przyrządzania naszych posiłków.
– Odstępy czasu między posiłkami nie powinny przekraczać 3 godzin.
– Jedzmy 4-5 razy dziennie o ustalonych porach. Organizm z łatwością przyzwyczai się do ustalonych godzin, dzięki takiemu regularnemu odżywianiu się ustabilizują się procesy trawienne. Jeśli masz z tym problem – zamów 5 posiłków naszego cateringu dietetycznego- szybciej przyzwyczaisz się do regularnego jedzenia wyznaczonych porcji.
– 1, 5-2 l wody dziennie to powinna być norma w spożywaniu płynów. W naszym cateringu dietetycznym dostaniesz na zachętę małą wodę mineralną gratis!

Jak wzmocnić efekty diety?

Stosując się do tych wytycznych z łatwością powinniśmy otrzymać szybkie efekty. Najważniejsza jest wytrwałość. Pamiętajmy także, że taką dietę powinniśmy stosować przez całe życie, a nie tylko przez pewien czas po czym wrócić do starych nawyków. Taka „huśtawka” jeszcze bardziej niekorzystnie wpłynie na nasz organizm. Aby nasilić efekty takiej diety, należy włączyć do naszych obowiązków dziennych przynajmniej 30 min. aktywności fizycznej, np. pływanie, jazda na rowerze czy jogging, jak i ćwiczenia siłowe na określone partie ciała, np. brzuszki, przysiady, damskie pompki.
Przez pierwsze tygodnie może być trudno, organizm musi się przystosować do nowego stylu życia. Opłaca się jednak czekać, ponieważ po niedługim czasie zaczniemy zauważać zmiany, które będą coraz bardziej mobilizowały do dalszych działań.

Najwygodniejszą opcją będzie oczywiście skorzystanie z Cateringu Dietetycznego

Brak komentarzy

Zostaw komentarz

* pola obowiązkowe

Dołącz do grona zadowolonych klientów

Wypróbuj diety SuViBox i ciesz się urozmaiconą dietą dostarczaną codziennie do Twoich drzwi.