DIETA SPORT - catering dietetyczny
Biuro Obsługi Klienta 733 909 809; Pn-Pt 8:00-18:00; Sb-Nd 8:00-13:00


Czym jest dieta SPORT?

Dieta SPORT to dieta skierowana do osób kochających sport i zdrowe odżywianie. Jeśli jesteś osobą aktywną i zapracowaną, której trudno znaleźć czas na zakupy, nie mówiąc już o przygotowywaniu różnorodnych, smacznych i wartościowych posiłków - wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom i robimy to za Ciebie. Będziesz miał okazję się przekonać, że dieta sportowca to nie musi być monotonna! To nie tylko słynny ryż i kurczak, ale także wiele innych produktów opartych na naturalnych składnikach, pozytywnie wpływających na nasze zdrowie.

Dieta SPORT jest dietą bogatą w białko (które wspomaga pracę mięśni i przyczynia się do ich odbudowy po treningu). Dbamy o to, aby kaloryczność posiłków była dopasowana do Twojej aktywności i zapotrzebowania energetycznego.

Dieta SPORT składa się z 5 posiłków i jest dostępna w sześciu wariantach kalorycznych: 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal, 3000 kcal oraz 4000 kcal.

Tak jak w każdej naszej diecie – przy przygotowywaniu posiłków posługujemy się metodą sous-vide.


Komu polecamy dietę SPORT?

Dieta SPORT to dieta dla:
- zawodowych sportowców
- osób aktywnych fizycznie
- osób planujących rozpocząć przygodę ze sportem


Przeciwwskazania do stosowania diety SPORT.

Diety SPORT nie powinny stosować:
- osoby z chorobami: serca, nerek, wątroby i metabolicznymi
- osoby z zaburzeniami odżywiania


Jakich efektów można się spodziewać podczas stosowania diety SPORT?

- utraty zbędnych kilogramów
- zwiększenia poziomu energii
- dobrego samopoczucia

 

Jakie produkty znajdziesz w diecie SPORT?

W diecie SPORT znajdziesz takie produkty, jak np. mięso, ryby, makarony, pieczywo razowe, płatki owsiane, ryż.

 

Czy istnieją skutki uboczne diety SPORT?

Nie – jeśli kaloryczność diety będzie odpowiednia w stosunku do aktywności fizycznej. W sytuacji, gdy z jakiegoś powodu przerwiesz uprawianie sportu, a w dalszym ciągu będziesz na diecie SPORT, skutkiem ubocznym może być przyrost masy ciała.


PRZYKŁADOWE MENU

Śniadanie: Pankejki amerykańskie z masłem orzechowym.

II śniadanie: Krem z kalafiora z czarną soczewicą i trawą cytrynową.

Obiad: Pulpety drobiowe w sosie pomidorowym, surówką i ryżem.

Podwieczorek: Koktajl porzeczkowy z mlekiem kokosowym.

Kolacja: Sałatka z cypryjskim serem z mleka owczego.