DIETA STANDARD - catering dietetyczny
Biuro Obsługi Klienta 733 909 809; Pn-Pt 8:00-18:00; Sb-Nd 8:00-13:00


Czym jest dieta STANDARD?

Dieta STANDARD to nasza podstawowa dieta. Składa się z trzech lub pięciu zbilansowanych posiłków, które są skomponowane w taki sposób, aby zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na wszystkie niezbędne składniki pokarmowe, witaminy i mikroelementy. Proponowane przez nas potrawy o niskim bądź średnim indeksie glikemicznym są różnorodne, smaczne i wartościowe.

Dieta STANDARD opiera się na lokalnych, sezonowych produktach (warzywa, owoce, mięsa wysokiej jakości, ryby). Dostępna jest w sześciu wariantach kalorycznych: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal oraz 2500 kcal.

Tak jak w każdej naszej diecie – przy przygotowywaniu posiłków posługujemy się metodą sous-vide.


Komu polecamy dietę STANDARD?

Dieta STANDARD jest skierowana praktycznie do każdego. Będzie odpowiednia zarówno dla osób, które chcą zmienić swój dotychczasowy tryb życia i zacząć zdrowo i smacznie się odżywiać, jak i dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy.

Wszystko zależy od celu i od wybranej kaloryczności diety.


Przeciwwskazania do stosowania diety STANDARD.

Brak przeciwwskazań. Dietę STANDARD mogą stosować wszyscy.


Jakich efektów można się spodziewać podczas stosowania diety STANDARD?

- poprawy zdrowia i samopoczucia
- poprawy jakości procesów poznawczych, tj. pamięci i koncentracji
- polepszenia jakości snu
- zwiększenia poziomu energii życiowej
- utraty zbędnych kilogramów (przy wyborze odpowiedniej kaloryczności diety)


Jakie produkty znajdziesz w diecie STANDARD?

- zdrowe mięsa białe (najwyższej jakości) oraz czerwone (premium)
- owocowe i warzywne sałatki
- koktajle
- desery


Jakich produktów nie znajdziesz w diecie STANDARD?

- żywności wysoko przetworzonej
- produktów o wysokim indeksie glikemicznym
- napojów słodzonych


Czy istnieją skutki uboczne diety STANDARD?

Nie. Nie istnieją skutki uboczne stosowania diety STANDARD.


PRZYKŁADOWE MENU

Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem, podana z ciemnym pieczywem i sałatką z papryki, ogórka oraz sezamu.

II śniadanie: Koktajl wiosenny z warzyw i owoców (arbuz, jabłko, melon, pietruszka).

Obiad: Polędwiczka Sous Vide w sosie z zielonego pieprzu, podana z kluseczkami gnocchi i surówką z selera.

Podwieczorek: Fit fasolka z pomidorami cukinią i bakłażanem.

Kolacja: Risotto z mięsem i warzywami.