MENU - catering dietetyczny
Biuro Obsługi Klienta 733 909 809; Pn-Pt 8:00-18:00; Sb-Nd 8:00-13:00

MENU

O naszym dziennym MENU

Menu, które udostępniamy na stronie to planowane menu na kolejne dni. 

Menu dzienne zawsze bazuje na diecie STANDARD, w której w zależności od wybranego wariantu - wprowadzamy zmiany. 

Menu może zmienić się w zależności od dostępności świeżych produktów. 

Niektóre dania mogą się różnić - w zależności od wybranej kaloryczności. Diety o niskich, redukcyjnych kalorycznościach mogą nie zawierać niektórych dodatków. Diety sportowe mogą zawierać dodatkowe porcje: białego mięsa Sous Vide, warzyw, owoców oraz orzechów.

Prawie wszystkie warzywa i mięsa przygotowywane są metodą Sous Vide, co daje gwarancję świeżości i wysokiej jakości stosowanych produktów. Jest to również pewność, co do zachowania większości składników odżywczych dania. Co to znaczy w praktyce? Technika którą stosujemy - Sous Vide to jedna z najbardziej zdrowych możliwości przygotowywania potraw.


Więcej o Sous Vide przeczytasz TUTAJ.


sobota 13/10

1. Sałatka z łososiem wędzonym po peruwiańsku

Vege/ bez ryb: sałatka z awokado i jajkiem po peruwiańsku

Dash: sałatka z łososiem wędzonym po peruwiańsku bez ziemniaków

Detox: sałatka z awokado i jajkiem po peruwiańsku

Sport: Sałatka z wędzonym łososiem po peruwiańsku / sport bez ryb: sałatka z jajkiem po peruwiańsku

Wysokobiałkowa: sałatka wędzonym łososiem

2. Maślanka owocowa

Bez nabiału: Jogurt sojowy owocowy

Detox: Koktajl wieloowocowy

Wysokobiałkowa: Kotajl maślankowo-owocowy z białkiem

3. Filet z kurczaka sous vide w sosie kurkowym podany z kaszą gryczaną i surówką z kapusty pekińskiej.

Vege: Cukinie zapiekane w sosie serowo-kurkowym

Detox: cukinie pieczone z kaszą

4. Mini sałatka z pędami bambusa i kiełkami fasoli mung w sosie słodko-kwaśnym

Sport: Mini sałatka z serem mozzarella, pędami bambusa i kiełkami fasoli mung w sosie słodko-kwaśnym

Dash: Mini sałatka z warzywami i prażonymi płatkami migdałów z oliwką lnianą

5. Pomidory zapiekane z jajkiem sadzonym na bukiecie sałat podane z macą pełnoziarnistą

Bez glutenu: Pomidory zapiekane z jajkiem sadzonym na bukiecie sałat podane z pieczywem bezglutenowym

Wysokobiałkowa: Pomidory zapiekane z jajkiem sadzonym na bukiecie sałat


niedziela 14/10

1. Puszysty serek ze szczypiorkiem podany z pieczywem żytnim i sałatką z pomidorków koktajlowych jarmużem i cebulką

Dash: Pasta z sera białego

Bez glutenu i nabiału/ Detox: Pasta z ciecierzycy

2. Płatki owsiane z jogurtem owocowym

Bez glutenu i nabiału: Owsianka na mleku migdałowym

Detox: Koktajl pomidorowy

3. Polędwiczka wieprzowa sous vide w sosie żurawinowym podane z kaszą pęczak i mizerią z jabłkiem i bazylią

Vege: Kotleciki z czerwonej soczewicy i brokułów

4. Talarki bagietki zapiekane z serem mozzarella i dipem pomidorowo-paprykowym

Detox / dash / bez glutenu i nabiału: Grejpfrutowy eliksir

5. Makaron tagiatellle z sepią i paluszkami surimi z sezamem

Dash: Makaron pełnoziarnisty z paluszkami surimi  

Vege/ bez ryb/ bez glutenu i nabiału /detox: Makaron bezglutenowy ze szpinakiem i pieczarkami w oliwie czosnkowo-paprykowej

Wysokobiałkowa: Makaron tagiatellle z sepią i paluszkami surimi z sezamem podana z sałatką z kurczaka i fasolki.


poniedziałek 15/10

1. Hummus paprykowo- bazyliowy z orzeszkami pini i pieczywem pełnoziarnistym.

Wysokobiałkowa: Hummus paprykowo-bazyliowy z orzeszkami pini i szynką parmeńską.

Detox: Hummus paprykowo-bazyliowy z orzeszkami pini i warzywami.

DASH: Hummus paprykowo-bazyliowy z orzeszkami pini podany z pieczywem pełnoziarnistym o niskim IG.

2. Zielone smoothie.

Wysokobiałkowa: Polędwiczka sous-vide z ogórkiem małosolnym oraz sosem słodko-kwaśnym.

DASH: Zielone smoothie.

Sport: Zielone smoothie z bananem.

3. Fit potrawka z pieczonej wieprzowiny z polską cebulą i pomidorami podana z pasternakiem i natką pietruszki.

DASH: Fit potrawka drobiowa z polską cebulą i pomidorami podana z pasternakiem i natką pietruszki.

Vege /Detox:  Fit potrawka fasolowa z pomidorami podana z pasternakiem i natką pietruszki.

4. Mieszanka orzechowa

Sport: Serek wiejski z orzechami i wafelkiem ryżowym.

Detox: Koktajl burakowo - jabłkowy.

DASH: Mieszanka orzechowa.

5. Kaszotto gryczane z kurczakiem sous-vide i grzybami.

Vege / Detox / DASH: Kaszotto gryczane  z zielonym groszkiem i grzybami.

Wysokobiałkowa: Kurczak podany na kaszotto gryczanym z grzybami.


wtorek 16/10

1. Ensalada de quinoa z fasolą czerwoną, papryką i kukurydzą.

DASH: Ensalada de quinoa z fasolą czerwoną i papryką.

Wysokobiałkowa: Ensalada de quinoa z fasolą czerwoną, papryką, kukurydzą i łososiem wędzonym

Detox: Ensalada de quinoa z  fasolą czerwoną, papryką i kukurydzą .

2. Pudding kokosowy z tapioki i mango.

Detox: Koktajl kokosowy z mango

Wysokobiałkowa: Pudding kokosowy z mango z serkiem philadelphia.

DASH: Koktajl kokosowy z mango.

3. Cielęcina  duszona z pieczarkami i pomidorami podana z czerwonym ryżem.

DASH: Udziec z indyka duszony z pieczarkami i pomidorami podany z czerwonym ryżem.

Vege /Detox: Pieczarki w tempurze podane z czerwonym ryżem.

Wysokobiałkowa: Cielęcina duszona z pieczarkami i pomidorami podana z surówką.

4. Bób podsmażany z sezamem.

DASH: Fasolka szparagowa podsmażana z sezamem.

Wysokobiałkowa: Fasolka szparagowa z udźcem z indyka.

Detox: Koktajl burakowo-szpinakowy.

Sport: Bób z masłem i bułką tartą.

5. Sałtka cesar z kurczakiem sous-vide

Vege: Sałatka cesar z serem wędzonym.

Detox: Sałatka cesar z prażonymi nasionami. 

DASH: Sałatka cesar z prażonymi nasionami.

Wysokobiałkowa: Sałatka cesar z kurczakiem i prażonymi nasionami.

Sport: Sałatka cesar z kurczakiem sous-vide i grzankami.



środa 17/10

1. Jogurt miodowy z nasionami chia i musem owocowym

Bez glutenu i nabiału: Jogurt sojowy miodowy z nasionami chia i musem owocowym.

DASH: Jogurt naturalny z nasionami chia i musem owocowym.

Wysokobiałkowa: Jogurt wysokobiałkowy z nasionami chia i musem owocowym.

2. Melon zapiekany z szynką szwardzwaldzką podany na sałacie z kremem balsamicznym.

Vege:  Melon pieczony w sosie serowym

DASH: Pieczone brzoskwinie z jogurtem.

Detox: Koktajl melonowy.

3. Razowe spaghetti bolognese.

Vege: Razowe spaghetti pomidorowe z parmezanem.  

Bez glutenu i nabiału/ Detox: Bezglutenowe spaghetti bolognese.

DASH: Razowe spaghetti bolognese.

Wysokobiałkowa: Makaron wysokobiałkowy z sosem bolognese .

4. Pieczone frytki warzywne z dipem miętowym.

DASH: Pieczone frytki warzywne z dipem miętowym

Detox: Koktajl miętowo- pomarańczowy.

Wysokobiałkowa: Pieczone frytki warzywne z dipem wysokobiałkowym miętowym.

Bez glutenu i nabiału: Pieczone frytki warzywne z dipem sojowo-miętowym.

5. Jambalaya z ryżem, jajkiem i warzywami.  

Wysokobiałkowa:  Jambalaya z jajkiem i warzywami.

DASH/ Detox: Jambalaya z ryżem, jajkiem i warzywami.  


czwartek 18/10

1. Twarogowa pasta guacamole podana z pomidorkami koktajlowymi i pieczywem żytnim na zakwasie.

DASH: Twarogowa pasta guacamole podana z pomidorkami koktajlowymi i pieczywem żytnim na zakwasie.

Bez nabiału i glutenu / Detox: Pasta guacamole  podana z pomidorkami koktajlowymi i pieczywem bez glutenu

2. Marchewka w miodzie z sosem balsamicznym.

Detox: Koktajl ogórkowo - gruszkowy

Wysokobiałkowa: Brukselka w sosie pomidorowym z tofu.

DASH: Brukselka w sosie pomidorowym.

3. Filet z kurczaka sous-vide w sosie hoisin podany z ryżem orientalnym i surówką z kapusty.

Vege: Halloumi pieczone w sosie hoisin podane z ryżem orientalnym i surówką z kapusty.

DASH: Filet z kurczaka sous-vide w sosie hoisin podany z ryżem orientalnym i surówką z kapusty.

Wysokobiałkowa: Filet z kurczaka sous-vide i halloumi w sosie hoisn podane z surówka z kapusty.

4. Leczo warzywne podane z grzanką

Wysokobiałkowa: Leczo z polędwiczką sous-vide.

Detox: Koktajl warzywno-owocowy

DASH: Leczo warzywne z grzanką o niskim IG.

Sport: Leczo warzywne z grzanką i polędwiczką.

5. Indyk po amerykańsku podany z pieczonymi batatami

DASH: Tofu po amerykańsku z pieczonymi frytkami z selera.

Wysokobiałkowa: Indyk po amerykańsku podany z  pieczonymi batatami

Detox: Pieczone frytki z selera i batata podane z sosem amerykańskim


piątek 19/10

1. Sałatka tou chet z kurczaka, warzywami i sosem tysiąca wysp podana z macą pełnoziarnistą.

Vege: Sałatka tou chet z białym serem podana z macą pełnoziarnistą

DASH: Sałatka tou chet z białym serem podana z pieczywem pełnoziarnistym o niskim IG.

Detox: Sałatka tou chet z orzechami i oliwą z oliwek.

2. Serek homogenizowany z bakaliami i ryżem preparowanym

Bez gluteu i nabiału/ Detox/ DASH: Koktajl owocowy

Wysokobiałkowa: Serek wysokobiałkowy z bakaliami i ryżem preparowanym.

3. Łosoś z pieca w sosie normandzkim podany z ryżem szafranowym i surówką z kiszonej kapusty.

Vege bez ryb/ Bez ryb/ Detox:  Boczniaki panierowane w sosie normandzkim podane z ryżem szafranowym i surówką z kiszonej kapusty.

DASH: Łosoś z pieca w sosie normandzkim podany z ryżem szafranowym i surówką z kiszonej kapusty.

Sport bez ryb: Kurczak z pieca w sosie normandzkim podany z ryżem szafranowym i surówką z kiszonej kapusty.

4. Krem brokułowy z prażonymi migdałami.

Detox: Koktajl brokułowo- jabłkowy.

DASH: Krem brokułowy z prażonymi migdałami.

Wysokobiałkowa: Krem brokułowy z prażonymi migdałami i polędwiczką.

Sport: Krem brokułowy z prażonymi migdałami i polędwiczką.

5. Pełnoziarniste penne w sosie pomidorowym podane z parmezanem.

Bez glutenu i nabiału: Bezglutenowe penne w sosie pomidorowym z orzechami.

Detox: Bezglutenowe penne w sosie pomidorowym

DASH: Pełnoziarniste penne w sosie pomidorowym

Wysokobiałkowa: Makaron wysokobiałkowy w sosie pomidorowym podany z parmezanem.


MENU może ulec zmianie - sprawdź dlaczego!

MENU zawsze ustalane jest wcześniej, w taki sposób, aby dania/produkty w diecie nie powtarzały się zbyt często.

Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu maksymalną różnorodność jedzenia i smaków

Bazujemy na świeżych produktach i dostawach. Minimalizujemy wykorzystanie produktów mrożonych.

Wszelkie dostawy produktów i gotowanie odbywają się kilkanaście godzin przed dostarczeniem do Państwa posiłków!
Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić nawyższą jakość i zagwarantować świeżość każdej potrawy!

Powyższe MENU nie uwzględnia zmian, jakie zachodzą ze względu na brak dostępności produktów przy dostawie oraz indywidualnych wykluczeń/ diet specjalnych. 


Jak mogę zamówić dzień testowy za 39,99 pln?

Promocja dostępna jest dla nowych klientów (takich, którzy wcześniej nie składali u nas zamówienia)
Zamówienia dokonać można:
TELEFONICZNIE, SMSowo : 733909809
MAILOWO: bok@suvibox.pl ; catering@suvibox.pl
oraz przez stronę www.suvibox.pl, wybierając w ilości dni "ZESTAW TESTOWY"  

Promocja TEST przysługuje każdemu nowemu klientowi, jeśli nie wykorzytsał jej przy pierwszym zamówieniu- może wykorzystać ją przy przedłużeniu diety.