Jak przejść na dietę? <br> Od czego zacząć? - BLOG - Catering Dietetyczny Łódź, Warszawa, Rzeszów, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław
Biuro Obsługi Klienta 733 909 809; Pn-Pt 8:00-18:00; Sb-Nd 8:00-13:00

JAK PRZEJŚĆ NA DIETĘ?
OD CZEGO ZACZĄĆ?

Dieta – jak to strasznie brzmi, prawda? Przecież od momentu, kiedy się na nią zdecydujemy czeka nas masa wyrzeczeń! Już nigdy nie zjemy żadnego fast food-a (a przecież pizza tak kusi!), możemy zapomnieć o słodyczach (wakacje bez gofra?!), nie mówiąc już o alkoholu (jeszcze nikt nie wymyślił skutecznej odpowiedzi na słynne pytanie: „ze mną się nie napijesz?”)…

Już od samego początku jesteśmy zniechęceni do tego, aby wprowadzić w życie zmianę sposobu odżywiania, więc najczęściej tego nie robimy. A jeśli już – szybko rezygnujemy i powracamy do złych nawyków. Z efektem jo-jo jesteśmy za pan brat, bo zbędne kilogramy powracają do nas ze zdwojoną siłą. Więc… jeśli nasze „starania” prowadzą nas do punktu wyjścia, to po co w ogóle zaczynać?

Takie myślenie wpędza nas w błędne koło. Źle się ze sobą czujemy, chcemy coś zmienić , próbujemy, nie osiągamy żadnego efektu, poddajemy się. Po jakimś czasie powtarzamy ten schemat, również bez rezultatów. To rodzi frustrację, a na samą myśl o diecie reagujemy negatywnie.

Jak to zmienić? Wystarczy zmienić perspektywę i podejść do tematu z innej strony.

Może zacznijmy od tego, że na diecie jesteś całe życie. Zdziwiony?
Dieta to nic innego jak sposób odżywiania się. Jakkolwiek aktualnie się nie odżywiasz – jest to Twoja dieta. Chyba już nie brzmi tak strasznie?

Dieta nie oznacza wyrzeczeń i rezygnacji ze wszystkiego, co do tej pory lubiliśmy jeść. Wystarczy jeść z głową – przy odpowiednio zbilansowanych posiłkach możemy pozwolić sobie na małe odstępstwa od zasad zdrowego odżywiania. A przy okazji odnosić korzyści w postaci utraty zbędnych kilogramów, a przede wszystkim poprawy stanu naszego zdrowia i samopoczucia.

Bo o to w tym wszystkim chodzi. Nie o to, aby wszystkiego sobie odmawiać, a o to, aby odżywiać się racjonalnie i dostarczać organizmowi wszystkich potrzebnych składników, witamin i minerałów.

Jak zacząć? Jak ułożyć sobie plan odżywiania? Jaka kaloryczność posiłków będzie odpowiednia? Gdzie szukać inspiracji, aby nie jeść codziennie tego samego? – te pytania najczęściej nas nurtują, gdy decydujemy się jeść zdrowo.

Można sobie z tym poradzić na trzy sposoby:
- udać się do dietetyka i przygotowywać sobie posiłki według jego zaleceń
- pogłębiać swoją wiedzę w tym zakresie czytając książki i artykuły
- skorzystać z usług cateringu dietetycznego

My oczywiście polecamy trzecią opcję – czyli skorzystanie z cateringu dietetycznego ;-)

Dlaczego zachęcamy do wyboru Cateringu Dietetycznego SuViBox?
- przygotowujemy posiłki metodą sous vide (o której możesz poczytać tutaj)
- mamy rozbudowaną ofertę (aby się z nią zapoznać – kliknij tutaj)
- smaczne, różnorodne i zbilansowane posiłki robimy za Ciebie
- jesz systematycznie – trzy albo pięć posiłków dziennie
- odkrywasz nowe smaki - dzięki temu jedzenie staje się przyjemnością
- oszczędzasz czas - nie musisz robić zakupów (i walczyć z chęcia kupienia słodyczy ;-)) oraz przygotowywać sobie jedzenia - ten czas możesz wykorzystać na relaks bądź aktywność fizyczną 

O reszcie zalet zamawiania Cateringu Dietetycznego SuViBox możesz przeczytać tutaj. Polecamy również zapoznać się z przykładowym menu oraz cennikiem.

Możesz również skontaktować się z naszymi konsultantami-dietetykami, którzy z chęcią doradzą Ci, który z proponowanych przez nas wariantów diety będzie dla Ciebie odpowiedni.

A co ze wspomnianymi na wstępie wyrzeczeniami? Jeśli chcesz mieć większą dowolność w dobieraniu sobie jedzenia, wystarczy, że poinformujesz o tym naszego konsultanta. Być może zdecydujesz się na trzy (a nie pięć) posiłków o niższej wartości kalorycznej, dzięki czemu będziesz mógł pozwolić sobie na zjedzenie czegoś we własnym zakresie, np. na mieście. Pamiętaj o tym, że od czasu do czasu możesz pozwolić sobie na cheat meal – nie ma w tym nic złego, wręcz przeciwnie – takie chwilowe odstępstwo od zdrowego odżywiania napędza metabolizm, ponieważ organizm będzie miał dużo więcej pracy niż zwykle. Da Ci to również komfort psychiczny i świadomość tego, że zdrowa dieta nie musi być rygorystyczna. Oczywiście wszystko z głową i w granicach rozsądku – codzienne cheat-meal’e nie doprowadzą do niczego dobrego.

No to co… czas, abyś zmienił swoją całożyciową dietę ;-) na jej zdrowy odpowiednik!

Powodzenia!


Odwiedź nasz profil na Facebooku: Kliknij facebook.pl/suvibox lub wpisz Catering Dietetyczny Suvibox w wyszukiwarkę FB

Znajdziesz nas również na Instagramie! Kliknij @suvibox_catering lub wpisz Catering Dietetyczny Suvibox w wyszukiwarkę IG

Naszych dań możesz wyszukiwać pod hasztagami: #suvibox #suviboxcatering #suvibox_catering #suviboxteam 

Catering Dietetyczny SuviBox | Catering Dietetyczny Łódź | Catering Dietetyczny Warszawa | Catering Dietetyczny Rzeszów | Metoda Sous Vide | Najzdrowsza Dieta Pudełkowa